DeviantART!



Denna hittades! Kärt återseende och en liten ledsen min att jag slutat teckna lite ):

Målningen fanns på mitt gamla Deviantart konto! ( Excel-Kun ) det blir att börja bli lite aktiv där!
För er som inte vet är Deviantart en konst community! Och den är väldigt bra, finns galet många talanger därinne på den sidan.

Jag gillar ansikten!
Älskar
att måla ansikten faktiskt!
Jag tänkte söka in på munktells folkhögskola konst linjen självklart!
Det innebär att jag ska göra minst ett porträtt snart! Känner du dig sugen som modell ?

Eller har du nåt förslag om vad som ska tecknas! Jag söker inspiration!

Jag gillar även att måla av foton!



Den här e ja lite sugen på! Dock gör jag min egen twist !
jag gör allt lite japanskt!

Det blir att öppna sina gamla mangaböcker! titta lite animé! Observera och inspireras igen!



Kommentarer
Postat av: Emma

Du så borde börja rita igen! ))

Och den där bruden, ja! Så himla värd att måla av ju! :*

2009-04-21 @ 11:00:10
Postat av: Maxen

JA ska rita idag!!! kanske blir henne ja vem vet!! :*

2009-04-21 @ 11:14:40
URL: http://nomoreheroes.blogg.se/
Postat av: ROXY

sockersötaste bakgrunden <3 vad för ngt? :)

jag har lagt mina mangaböcker i källaren, känns lite dystert. :<

2009-04-21 @ 20:31:44
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0