Maxen försöker ta sig i kragen

Idag är dagen då saker börjar få fart i sig! Därför tänkte jag göra en lista som kanske hjälper mig att göra nån nytta...
har väldigt svårt att ta tag i saker och fastnar istortsett i allt jag gör så...

Here it comes!
 
"Maxens To Do Lista"

1. Är redan gjord... papprerna om LSS handläggare ska till fröslunda, Eric (som bor i fröslunda) hade vägarna förbi idag och tog lappen! En ängel från ovan hah!

2. Gå på mitt Arbetsförmedlingen möte på måndag om UGA ( Jobbgarantin) för en liten snar inkomst om en månad!

3. Tecknandet är i full fart! Och det är bra för jag måste söka in på Munktells konstlinje innan det är försent!

4. En liten tävlar-anda har dykt upp det innebär visa att man inte är casualgamer på 360t ! så nu är det i full fart med alla möjliga spel ( NG2, GH3, Infinite Undiscovery, DMC4 t.ex )

5. Kvällens uppgift är att välja en film att titta på, sedan skapa något!

Denna lista kommer utvecklas och strykas över som en liten update vad jag sysslar med på fritiden! Jag gillar den redan!

 

Funderar på göra nåt liknande som ovan ! Vi får se !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0