Moln Efter Moln

Jag insåg att jag borde kanske vara mer eller mindre mystisk.
Kanske bara helt enkelt vara ärlig som en del är ?
Alltså jag är ärlig men vissa saker håller ja inne.

Det är inte alltid lätt att säga saker som man vill säga och det får en ur balans.
Humörsvängningar hit och dit är inte Maxen
Bara när han är såhär kan det hända
Och jag vet att det är lite smått fel att prata ur bloggen.
Men det är det enda sättet jag kan förmedla informationen på just nu.

"and there will never be a movie, because im behind the wall of boooks between us in the bed"

Kommentarer
Postat av: Linni

build a wall of books between us in our bed (8)

men du Maxen, oss telefjanter emellan.. :)

2009-04-17 @ 01:39:58
URL: http://perfectionthroughsilence.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

Kikar förbi, allt väl?

Va med i min nya tävling på min blogg, du kan läsa om de inlägg nr 2

Kram

2009-04-17 @ 01:46:33
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emma.. Hm jaså :)

2009-04-19 @ 19:01:23
Postat av: Emma

Aw, Emma <3

2009-04-21 @ 04:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0