Önskelistan

Jag har nu insett att det är ca 1 månad och fem dagar tills jag fyller 20! ( 31 Maj )
Därför tänkte jag göra en önskelista! Måhända att saker jag önskar är orimliga och och lite skumma.
Appropå önskelista...vilket blir presentutdelning efter inhandling...

-- Scenario.

Barnet har precis öppnat presenten från mor, dock var det inte riktigt vad hon ville ha...

- Barn : Åh tack...en mattebok..
- Mor : Ja varsågod min älskling! Köpte den så du kunde plugga lite extra under lovet!
- Barn : Haha...
- Mor : Är det nåt fel på den ?
- Barn : Nej inte alls!! Asbra ju ska fan plugga redan nu! * går iväg tårögd* ( vart är mitt dockhus jag ville ha T__T )
- Mor : hm..kanske skulle tagit en färggladare bok..

Det är en typisk situation som försigår ofta, rätt present! Men till fel person eller kanske helt fel vem vet!!
Det kryper upp en liten besvikelse och att säga tack blir svårt pga av brutna förhoppningar.

Nåväl till min lilla önskelista! Ingen rangordning! Det som tänks på först kommer först helt enkelt haha!

PS3 - och alla dess tillbehör...saknar min gammla !



En ny fin väska...eller flera helst jag gillar och samla!



Ny keppa! Behövs verkligen till sommar! (Speciellt denhär!! )



Och denhär har vart sugen sen jag såg dom på Arvika.. 300kr dock hm...



Sen finns det alltid Adidas wct !! <3 Vilken färg som helst ge mig!



-

PS3n må va orimlig men nu kommer de värsta!

Ett jobb

En ny egen lägenhet med vinröd popsnöretapet och jag väljer möbler...( inklusive TV etc ) Vilket innebär ett helt nystylat hem!

En trisslott med 3 klöver som tar mig till TV som sedan blir 25.000kr i månaden i 25år.

-

Allt uppskattas dock!
Bra tips är små-söta saker...ja faller lätt för sött! ( Sa karln med hellokitty handbag )

Det gäller att vara fashion!

Kommentarer
Postat av: Linni

du skulle lätt digga min kitty-nalle och telefon. haha

2009-04-27 @ 18:50:46
URL: http://perfectionthroughsilence.blogg.se/
Postat av: Maxen

wooot ! har du en kittytelefon... ? :0

2009-04-27 @ 18:57:17
URL: http://nomoreheroes.blogg.se/
Postat av: ricky

sjukt fina tygväskor, vart finns dem?

ja, någon trisslott ger jag aldrig bort i alla fall. skulle dö av avund om någon skrapade fram en fet vinst på lotten JAG köpte.

Nystylat hem kan jag fixa åt dig, blir tunavallen högst upp bra? räcker en fyra för dig eller är det för litet?

2009-04-28 @ 13:58:28
URL: http://dailyricky.wordpress.com/
Postat av: Linni

fnizz, ja. fast jag har aldrig använt den :( ska köpa en burgerphone däremot. de är king!

2009-04-29 @ 12:23:43
URL: http://perfectionthroughsilence.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linni: hah ja dom e fan nice!!



Richochet: Ja du ja vet inte... jävligt sugen på en iaf! blir o tradera fram sen när pengarna kommer in! Och det där hemmet tackar ja inte nej till : D

2009-04-29 @ 17:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0