Osta ?

Saker och ting kommer och går kan man säga!
Det är som när man handlat på Subway mitt i natten och skräpar ner antingen där eller på vägen till Centrallagret!
Egna erfarenheter ja det skulle man kunna säga faktiskt!
Denna dag har ingen alkohol i sig det hade dock de 3 fina dagarna innan, dock var ja inte så förtjust i fredagen... Eller nja jo... jaa Nybron var ju kul iaf men vi var på Raw högst 10 minuter sen drog vi "Opepp" var ordet ja letar efter!

Ja hade en fin sak jag skulle blogga om ja tänkte mitt betapet spelande skulle få mig på dom tankarna igen men betapeten svek dock fick ja reda på att Mojs, Nigger och en hel del andra ord funkar att skriva! Osta är min favorit still! Jag ska leta ett nytt ord som ska bli min betapet favorit! Dubbelfitta kanske ? skulle va galet kul!



Såhär blir det! :b

Jag fick min Msnritnings sak/grej/ w / e att funka!
Jag målade av fina saker, vilket inkluderar en Lasse Åberg tavla! som snarare såg ut som hitler med mussepigg under armen som en jävla gisslan! Dock har det tappat intresset lite men jag ska fan få igång det igen. Det är en peppsak må jag säga!

Kreativiteten måste flöda lite mer, dock har ja mitt betapet min dans och även msnritningen! Dansen är dock viktigast men den får man ju inte varje dag vilket är lite synd!

Jag älskar när jag får skriva Dans på Betapet !

Kommentarer
Postat av: ricky

Osta? vafan liksom. är det när man gör osten eller typ sätter på varandra? äckligt ord tycker jag. känns som att det ordet luktar riktigt illa. ja dubbelfitta skulle inte va fel att få in på en rad. lär få alla poäng då!

2009-04-05 @ 23:30:37
URL: http://dailyricky.wordpress.com/
Postat av: Maxis

Osta bara älskar det äckliga ordet... ja Osta dubbelfittan kanske haha! det skulle ge den andre spelaren att hissa sit vita flagg genast kan jag säga!

2009-04-06 @ 08:55:59
URL: http://nomoreheroes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0