Spacefest!

Jag sitter här i min lilla ensamhet och har en liten så kallad "space-fest" Inge Science Fiction inblandat dock bara mitt egna space som sagt.

Jag sjunger högljutt till den ännu högre musiken, jag måste passa på när ja kan som sagt. Dagens betapet var en besvikelse Tage borde fan gillas som ett ord....men visst allas vår Osta funkar still så lite nöjd e ja väl!

Jag ska införa Bravader! Och inga småbravader utan saker jag verkligen får kämpa för! Bravaden jag är ute efter nu är helt enkelt klara NG2 med alla vapen 3 av 8 färdiga! Har redan använt mina 3 favoritvapen dock ):
Next Challenger is : Kusarigama!
"A Ninja weapon made from a sickle with chain and weight attached"
VIlket inte säger ett skit men såhär ser en sådan ut!



Dock är den e spelet lite pimpad med guld o cool manlig ninja design ofcourse!

XXXX Attacken visar sig ha ett atomatiskt grepp som är dödligt det gillar vi! Tror det kan gå ganska fort med det här vapnet måste bara mixa med de lite.
Alla andra vapen är Y stark och seg X svag men snabb, det här vapnet är Y Morningstar X Sickle vilket är ungefär "ranged sen shortdistance!"

Jag borde då till Ica nu och handla nåt gott, känner att jag vill komma en bit idag och hungern är påväg.. men mitt kort har ju failat på senaste vågar inte handla och jag måste överkassera så jag måste gå till stan eftersom ja har swedbank!

Kollade saldo nu genom internetbanken och   AAAH! Jag ligger minus... Microsoft har dragit för mitt Xbox Live Gold... fan hahahah aja..jag har ju Gold iaf :b
Det får bli makaroner och ketchup sen, antar jag.

Sabrepulse - Phalanx : spelas ur mitt ljudsystem just nu, galet cool låt, look it up!

Peace!

Kommentarer
Postat av: ricky

Åhh, det blev en liten spelblogg ser jag...

Och om jag nån gång ska bli mördad, vill jag fan bli det med det där vapnet. Liksom huggen och delad på samma gång. Fast jag vill att det ska vara den pimpade versionen förstås.

2009-04-08 @ 21:09:27
URL: http://dailyricky.wordpress.com/
Postat av: Maxis

ja den är nördig o fin!! lite annorlunda vem vet! ja richard ja ska döda dig med en kusarigama va inte ledsen!!

2009-04-09 @ 00:58:54
URL: http://nomoreheroes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0