STREJK

Jag har märkt att min hjärna och ork gått i blogg-strejk det har inte med att göra att jag inte har nåt att skriva för det har jag.
Jag är en händelserikman som sagt! : D

Idag vakna ja upp hos Alex, solen lyste som aldrig förr detta år! Det vara bara och vakna upp lite och gå utomhus (:
Nedanför porten väntade självklart Ellen! Dagen bara skrek sommar! Vilket innebar att det blev glass! Efter en hel del velande blev det McFlurry med Smarties !
Uppskattningsvis skulle den njutas men den åts som det var den sista glassen EVER!

Det blev en Sväng till Game! Pga att jag skulle kolla priser och så som vanligt ( nördstämpel i pannan)
Patapon 2! inkommit i butik!!! Det blev dock att ta sig till EBGames! för där kostade det 50 kr mindre ja!
Gäller o vara StreetSmart!



(En liten bild som försmak på Patapon 2! )

Dock har det fortfarande inte testats, det blev korvgrillning i Borsökna sedan (((: smarr smarr!!
Ofcourse glömdes dryck ): blev astörstiga efter ett tag!

Vi stanande på Ica Stenby! Skulle kolla om Soppi jobba (: men de gjorde hon inte juu, så det blev en liten bvesvikelse där
Så vi tog oss till Lidl det blev öl!

När man kommit hem blev det en.... den var inte så god JÄVLA LIDL ):

Jag fick en snilleblixt senare vid datorn skulle införskaffa present till Emms som snart åker ): En avskedspresent!
Eftersom vi har haft en hel del interna tomat diskussioner insåg ja att ett plagg emd söta tomater på skulle vara great men fashion och design svek mig...

..VAR ÄR MIN TOMATSKJORTA TILL EMMA ??

Och min efterlängtade banner ska jag ha ju Emms...
Den kommer förgylla denna blogg det vet vi!

Tydligen har den gjort förgävets fick jag just veta om ja inte börjar blogga flitigt igen jaja haha!

DU ska få se!
;*

Kommentarer
Postat av: ricky

yes yes, Lidl må vara billigt - men det mesta är skit (insaderinformation). var dock kul när det greps snattare, lite lagom spännande.

2009-04-02 @ 00:47:34
URL: http://dailyricky.wordpress.com/
Postat av: Maxis

hahah guudja jaaa jag kände den äckliga stämningen där idag!! ja vet inte riktigt vad det är för sit som försigår där mr insider men men :b

2009-04-02 @ 00:54:01
URL: http://nomoreheroes.blogg.se/
Postat av: ellen

"och nedanför porten väntade självklart ellen" undra ifall det var posetivt eller nagativt? /klur

2009-04-03 @ 08:03:12
Postat av: Maxis

Det får man avgöra själv ellen :b

2009-04-03 @ 15:34:29
URL: http://nomoreheroes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0