Tokyo Boy

Det har gått ett tag, inte hunnit skriva nåt tyvärr :*

Såhär är det jag har... varit så HÖG!! .... ja menar FULL!! och festat järnet och peppat dagarna med hångel o snusk! Haha! Nejmen helgen var helt klart asbra och det var trevligt med reunions! Vara hos pappa Leo Mamma Soppi Farbror Pavel Pojken Jari Hans Ragg

Och Vår Hund Richard!!! (: Och lillekatten Pin! (( :

Ja tyckte lördagen var bäst! Ja jag tycker en viss romans skedde mellan folk.. inga namn nämnda men ja så var det iaf! Nu har jag egentligen sagt A och borde säga B men ...neh sorry ):

Jag ska dra ett parti Betapet nu och jag ska försöka få tag i Mall till det! Så vi kan bli 3 spelare! Jag FotogenJesus Och Mall (:

Ska ta tag i saken snart dyk glöder mina fingrar och vill skriva mer o mer!! Så jag går in på mitt Tvspelande ja! Gudja...

Kurasigama förlåt du halvmorningstarhalvsickle! Du har väntat o väntat på mina AA dagar...nästan! Men nu min gosse är jag här och ska ta dig med storm!! Vilket innebar att jag nu är på ch 10! hah av 14 so close now!

Och jag har helt glömt bort Patapon 2...måste fan spela det snart! HeroUpdaten gör en sugen...GIMME THAT HAT NIGGE !??
Jag förklarar sen...

Ah Snap ... jag är så jävla hungrig! Måste fan ha nåt snart .. fort fortsomfan )) :
Och jag är lite på Msn-Jakt lite nya folk att prata med ! So sign up Nikrs plz! (( :

Skepp Ohoi Matroser o Pirater!!





Kommentarer
Postat av: ROXY

haha, är soppi din mor? soppi är min dotter? hur går detta ihop då? du är mitt barnbarn? ;D

2009-04-13 @ 23:44:28
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Pin

Lillekatten ,hih :>

2009-04-15 @ 14:06:43
URL: http://spinpin.devote.se
Postat av: Maxen

R : jaaa jag är nog det hah : D



P : Ja din lille kisse så är det ju bara! haha

2009-04-16 @ 23:45:51
URL: http://nomoreheroes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0