Boom Boom Boom i want you in my room.

Dagens låt
 
NeverShoutNever - Smelyalata (EP verion)
för tempobytet gör en så glad!!

Idag tog ja mig en tur till eskils matsal igen! Fanns våfflor och vanlig husmanskost! Ja valde dock husmanskosten, eftersom både ja o ellen vet att tofflorna(våfflorna) i skolan icke är goda...

Dagen blev att vi gick till Emma Nyström ( det finns väldigt många emmor i staden så ja e tvungen till att beskriva haha)
Film var det sagt! Men! Det blev slökolla tv! Minns inte ens vad vi såg..jo justja sex and the city haha <3 inte min kopp te eller jo ja tyckte avsnittet va ganska schysst men nåt saknas, nåt saknas...

Emma skulle på kör kl 7! Så vi drog hos till Ellen, ja hade ingen vidare lust att gå hem haha, blev bjuden på våfflor tackade liksom inte nej! Det visade sig att nära och kära håll till på Sylvia (: Jag så tänkte gå dit men det blev inte så för jag är så envis....

Detta inlägg var lite väl egocentrerad jag ursäktar men det ska bättras :b

I was goin to the heart of ocean
But i flew to high
I wanted the right the words
not just
Hes coming it'l be fun
so i skipped the heart
i played the hard card
i just wanted the words
Come you too:*
but i didnt get them...

Kommentarer
Postat av: PizzaGirl

:(

2009-03-26 @ 00:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0