((((((((((:

Skepp Ohoi Matroser! idag när jag vakna gick jag och viggo till donken och åt! o handla alko till viggo han tog bara olika öl haha öltestarn fö fa an!!

Skulle leta prsent men posa lite istället hahahah

Sett nåt sötare vavava ?? haha

Sen träffa vi Pipi!!! Sålänge sen! märktes att man saknade haha

Vi leta present åt Sanna som ska ha party idag (: hitta söt mugg : D
Dock ser man inte ): det var kattungar på den (:
MEN jag handlade dennna till Sanna, bytte även prislapp hahahah 5 kr wohooo!!
tyckte den va väldigt söt jaa mhm!

Sen blev det fika på kaka! för smak var fullt ): och såhär glad var viggo i halsbandet han fått!!!
Fast rött öga ): menmen man kan inte få allt!!
Jag tog chai latté nom nom!! as smarr tycker det smaka pepparkaka haha
 Sen blev det hemfärd och peppar somfan nu whoop whoop!!


ÄR NI PEPP ELLER ??? ((((:


Kommentarer
Postat av: Pin

PEPP SOM FAN!!! Woooho

2009-03-14 @ 17:16:35
Postat av: ricky

jag gillar poserna.

ja nu ska det bli partü, whop whop. riva hela stället!

2009-03-14 @ 18:00:50
URL: http://dailyricky.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0