Städ dagen

Jag sitter här med mina hörluar
np: Editors - Munich

I väntan på att karln vid rummet intill ska vakna... Idag ska städas för han får besök imorgon.

Jag vill nog helst fly iväg lite när sällskapet kommer jag känner mig inte så välkommen på nåt sätt. Jag vet att han säger att ja är.
Men det är en sak man säger! Det finns många saker man säger i sådanahär fall. Det är common sense.

Lite samma sak som om man har typ cola/godis


- Vill du smaka ?

- Nej det är lugnt! men tack ändå !

- Säker...aja (:


Det är lite som att när någon bjuder kakor lämnar kvar den sista till den. Ni förstår nog min tanke!
Även kallad nett och etikett, eller rent hyffs!

Jag är inte så sugen på städa, dock har det inte med städningen att göra. Jag vill ut på stan göra vadsomhelst.. tillomed gå till Arbetsförmedlingen...det är så kallad tristess.
Har dock ett visst sug att sätta mig framför 360n men då vill ja dra igång ljudet och då kanske han blir sur om han vaknar istället vore inte så kul.

Jag väntar på papper. Papper från BUP! Bevis på min krigsskada så kallad Asberger som jag ska gå till försäkringskassan med! Jag kommer få pengar retroaktivt sen Januari tills dom fixat det saåtte...lets say Januari-april
4 Månader 6500x4=26k
dock kommer det retroaktiva skattas lite så lets say 20k
Iaf runt det helt klart. det kommer bli härliga tider igen! Dock denna gång hålla i pengarna mycket bättre.
Det finns en del saker jag behöver och då menar jag ju kläder,mat och hygienprodukter. Vilket är självklart men jag har ju ett visst intresse för dans också så helgen vill ha sin alkoholpeng men det är OK tycker jag.

Man får va full!

Dock känner ja hur länge ska ja leva på aktivitetsbidrag...tills lågkonjekturen lagt sig säger ja! Jävla skitsverige finns ju inge jobb...vad ska jag göra va gatumusikant för att få in en hacka nejdu ? Eller följa en väns skojexempel Hora i sthlm ?
Nej det finns en gräns haha det är fan hora... jag kan dock tänka mig nåt skitjobb jag behöver underhållning på nåt vis, men utan att jag ska ha sex med någon ja inte vill ha det med.

NEJTACK SVEN 56!!
GTFO BRITTMARIE 32!!

Underhållning finns ju på helgen men är det dags at ta tag i bildligt skapande igen! Fast ja känner att...nej ja vill ha en egen lägenhet igen då!
Spela högljud musik, bara va Maxen och skapa vad jag vill och ingen ska få stoppa mig! Knackar nån på bestämmer jag om du får komma in eller inte! (antagligen får du det.. (: )

Nu har karln vakna...han gick på toa...ja tro han gick och la sig igen. Nej jag tar fan tag i det här själv nu. Ska börja plocka lite själv! Få skiten gjord... även fast det är han som får besök... men ja jag klagar inte på städat jag gillar städat. Eller ja det får vara lite stökigt men bara saker framme som man använder tycker jag. Typ...laptopen...glaset med dryck alla kontroller och nördiga småsaker. Så man vet nån bor där iaf.

Laptopen! Det var som en skänk av guld och gröna ängar så sjukt längesen ja hade en egen dator!! 2-3 år sen.
Internet är nog en av dom västa uppfinningarna.

Tänk ändå om man skulle uppfinna nåt...nåt galet! ba fuck elden vi knäpper ju bara med fingrarna nu!
Eller....ba jaha jobbar du fram dina pengar ?? Mitt träd är snart moget för att plockas!

Haha nej ja känner att detta inlägg måste hitta ett slut men jag måste ju komma fram till vad jag vill få ut av allt det här egentligen!

Jag har en baktanke !

Hoppas jag iaf!
Nej ja vet inte om ja hade nån baktanke nu...men ja ska nog börja med dagens låt! Idag är dagens låt

The Sword - The Sundering

Pga av att jag älskar gittarplocket i början sen alltid det efterlängtade rushet när trummorna kommer!
 
Nej dags att städa lite
Over and out!
Peace! *:



Kommentarer
Postat av: cARRÖÖÖÖÖÖ

haha, jävla skit... städa hemma hos mig! du får en tia! och mat!

2009-03-25 @ 00:11:38
URL: http://karroev.blogspot.com/
Postat av: ricky

haha, men snälla maxen HORA med mig, britt-marie 65 lär lukta rutten jävla fisk men hon ger pengar, eller inte....



nämen jag hoppas att du får ut pengarna, lite ska man ha för att det sägs vara fel på en ;) borde också kolla upp om inte jag har någon sjukdom kanske??

2009-03-25 @ 20:56:48
URL: http://dailyricky.wordpress.com/
Postat av: Maxis

Richard: ja du din HORA !! ja tror allt jag akn haka på..ja väljer dock bort skräpet till dig :b



Carro!: tia och mat...ja gillar matidén!!

2009-03-25 @ 22:29:07
URL: http://nomoreheroes.blogg.se/
Postat av: ROXY

munich med editors är en allra bästa :D

2009-03-28 @ 19:21:02
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0