Herregud!

Ja kvällen började normalt iaf...

Men så fick jag ett visst Webcam call!!
Det visade sig vara kära vänner som hade druckit en hel del haha : D
Och ja jag blev väldigt avundsjuk på ölen ja! ):
Men men öl för mig kommer också snart nån dag :b
Känns som ja tjatar om ölen....

Jaja men iaf så började det med att dom härmade en kär vän till oss i rullstol, ja gav in ett önskemål på en driveby....ja fick den hahah!! oh herregud ja vet inte hur länge ja skratta!!

Det gick bara mer och mer utför alltså, 2 män som har varsin sida av strumpbyxan över huvudtaget i 30 minuter ja så kan en tisdag också vara hahaha!

Alkohol är magiskt tycker jag! Allt blir underbart! Eller åt helvete! hahah men men smällar man får ta ibland ju!
Har man gett sig in i skiten så!

Jag får just nu bilder från kvällen...det är galet ja borde dela med mig...
Jag väntar på den värsta av alla nu haha : D

Det bli bara sjukare och sjukare, ja bara drar ut på blogginlägget för att få mer bilder hahaha : D
som sagt draaaaar ut på det :b

Jag vill ha en bild .... som är som en helhet!

Men denna duger nog fint också hah : D

säger bara galet galet!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså den här kvällen,

i mitt hjärta,

för alltid!<3

2009-03-18 @ 04:14:29
Postat av: ROXY

haha, herregud :>

2009-03-18 @ 19:21:04
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0