Inspirationen! som kom iaf (:

Ja har lovat mig själv och Emma att detta skulle bli ett fint inlägg!
Därav har ja sökt inspirationen idag men har inte kommit nå vidare tycker jag.
Inspirationen är låg...ja skyller på Söndagen!

Jag tror min rygg är döende, ja vet inte hur ja lyckats kan vart en galen dans helg <3
Ja tror det var så, eftersom ja vet att ja älskar dans. Jag ska nog kanske utveckla en egen dans stil....nej vet du va...Jag bestämde mig nu! Jag ska ägna mkt tid åt dans. Jag älskar och se galna danser som..(hatar att länkar inte funkar, ... ja kanske gör fel haha)...

http://www.youtube.com/watch?v=ZPaMdxC6CQI

Ja skulle vilja se mig själv såhär på krogen, en helt vanlig fin lördag.. kanske en jävla fest vem vet ?

http://www.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg

Dans är galet! Dans är bäst! Det kan tillomed få en att skratta Dans är livet! <3

http://www.youtube.com/watch?v=DnqBwXBe3HE

Men all ära går till denne man, han är galen! helt galen talang är han! Det får mig att vidga ut mina ögon till max!
Det får mig att häpna varje gång!
Det är så galet så ja skrattar för att det är så galet snyggt! tillomed sexigt! En sexman helt enkelt! <3

Ja önskar ofta att livet vore en dans. Att man bara fick dansa var dag (alkohol included)
Min rygg säger dock lite nej just idag, illa men när nästa ögonblick med dans kommer skiter jag i om min rygg inte är min vän!
Dansen kommer bli som en mirakelkur hoppas jag!
Min kur för tillfället är tyvärr inte dans men det är lite the sword och te!
Jag kände för att lyssna lite stoner musik idag!
Jag bara älskar när man väntar in trummorna!
Och sen när dom kommer blir man galen haha!
Som ett bortgammal kärlek man haft!

The Past ,The Future, The Present, Its all about dance!

Kommentarer
Postat av: Emma

dansa max, dansa tills fötterna inte klarar av det mer! :*

2009-03-23 @ 08:48:20
URL: http://emmaanderssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0