Kärlek

Ja hitta den igår, här är en del av den <3
Du ska få lära känna honom också när vi talas vid :*

Han har allt tror ja, jag vet ju inte hur han är for real men han har en look som säger nom nom <3 och en röst som säger "please have my babies!! <3"

Supersötapojken på bild är Christopher Drew, har ett galet sött projekt som heter NeverShoutNever!
Jag verkligen älskar harmonin i hans 3 ukelele låtar dom e så himla söta!
Jag blir helt avundsjuk, det är avgudning nästan kanske hah!

Jag ska snart hoppa in i duschen för att ta en vända till stan och antagligen äta lite mat och snacka skit, FAST! Idag har ja ett vikigt samtalsämne ! Det är dock lite secret!

Idag blir en bra dag känner jag, jag känner att mitt hjärta dansar!
Jag måste ta vara på den tid som finns kvar.



"You see
 I'm making a list
 Hell I'll check it twice
Of all the things you've done in my life
 Then I'll send it your way
 So you see why I love everything you throw my way"

Kommentarer
Postat av: Emma

han är ju sjukt bra! :D

2009-03-23 @ 20:41:04
URL: http://emmaanderssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0