P p p Party!

Haha ja vad ska jag säga sitter här och peppar!!
Ska ta mig till Jens när han har tagit sin runda på stan och städat lite (:
Tar med mig min andre hälft också (Richard) den som inte vill den får ändå!

Jag vill dansa! <3
Och jag ska få en fin banner, ja längtar efter den... jag är som ett barn som bara sitter och väntar även fast jag vet att jag borde göra nåt annat än att bra vänta!

Jag väntar ganska mkt med allt,
det är bra att vänta tänk om man skulle bilda uppfattningar bara sådär liksom? inte OK.
Hursomhelst så ska det bli glitter och glamour ska dansa tills ja gråter, och  ja av lycka tack!

Klockan tickar och jag tänker fan ta en öl snart! Är galet sugen, dock är jag sliten, min rygg vafan har hänt...
Jaja rygg som rygg :b den ska ändå dansas sönder ikväll! eller ??
 
PEPP FÖ FA AN!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det ska bli så hiiimla kul. Hoppas jag!

Dans dans dans <3

2009-03-21 @ 17:31:07
Postat av: ricky

ryggen ska splittras på dansgolvet, bara bli till flis kvar!!!

2009-03-21 @ 19:15:14
URL: http://dailyricky.wordpress.com/
Postat av: Maxis

HAHA ja det ska dansas somfaaan!! <3

2009-03-21 @ 19:39:17
URL: http://nomorehereos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0