I was told this Part 1

Jag hade en msn konversation för några dagar sen där jag blev kallad "en sån som alltid är på äventyr"

Det är faktiskt sant, men ja gillar att ta det lugnt också..fast när jag väl tar det lugnt äventyrar jag mig in i nåt tvspel eller nåt annat jag sitter o trixar med !

Men på tal om äventyr tänker jag berätta om året 2008!
En dag ringde Axl Edi Von Murman mig, det var dagen då Peace&Love var.
Han tyckte jag skulle åka med honom! Vilket innebar en plankning, jag var såklart lätt på äventyrare som jag numera kallas!
Vi ringde runt till nära och kära och bad dom följa med, efter vel och tjat fick vi med oss ett gäng. "K"och kompani blev det, vilket innebar Adam, Rebecca, Samuel, Axl, Jag och "K" !
Efter vår tågresa som innehåll ett tågbyte och 3timmars resa var vi framme och letade redan upp det smartaste stället att planka in på! you heard me !! vi planka in på P&L 08 och det var värt det.

Vi hitta en liten glänta med massa träd så det var lite svårt för vakterna att se oss hehe. Vi svepte nån öl samtidigt som vi samla mod till att ta oss över stängslet. Plötsligt får vi skägget ur brevlådan och hoppar över som en svallvåg!
En efter en!

To be continued...




Kommentarer
Postat av: ROXY

tetris <3

det är det enda jag spelar på min mobbe på jobbet ;D

2009-05-26 @ 18:07:19
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: ROXY

http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=35255&g=a&m=r&lbid=0&lcid=0|0





:D:D:D:D

2009-06-14 @ 21:43:51
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0