Im Addicted to Emo Music

I have a confession

Jag är helt sjukt addicted to emo music!
Med detta innefattar jag sensuell musik som handlar om kärlek, tragedier och minnen som skär in i hjärtat!
Jag älskar tragedier på nåt vis, det kan ha att göra med vad jag vart med om här i livet.
Det är en stängd bok som kan öppnas men det kräver det lilla extra för att jag ska kunna berätta.

Jag älskar meningar som...

To hurt the only one I've loved

I felt you in my legs Before I even met you

Dom han älskat, och dom han bara sög av

Älskar även texter som...

If I don't recover
Sell this house and find
Something lost outside your window
Not forever
But on the night I die I swear I'll sleep outside your window

Where are you
And i'm so sorry
I cannot sleep, i cannot dream tonight
 I need somebody and always


Det är ett måste att rösten måste va ljus och ha ett brustet hjärta som aldrig kommer bli riktigt helt!

Det ska finnas minnen som aldrig försvinner
och sår som aldrig läker
memoarer till folk som stod en närmast i livet som mist sitt liv i en tragedi
Kärlekar som aldrig kommer tillbaks
så vill jag ha min emotionella musik!



Kommentarer
Postat av: anna

jag gillar dig mer och mer för varje confessiond du gör, hahah

2009-05-16 @ 11:25:29
URL: http://dimmigadagar.blogg.se/
Postat av: Maxen

confession coming up med andra ord haha ! : D

2009-05-16 @ 14:30:34
URL: http://nomoreheroes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0