Maxen lever livet

Jag har vart uppe några timmar nu, huvudvärken är fortfarande påtopp...inte ok.
Försöker lugna ner den med lite stoner men den ger sig inte, möjligtvis en bit mat hjälper.

Men iaf det ja skulle få ut av det här inlägget var först ett litet förlåt... jag har vart lite away från min lilla egoistiska dagbok här haha! Men jag har en riktigt bra anledning, jag har haft en vecka med lite fart i!

Måndag

Denna dag var jag på mitt första Jobbgarantin möte, där träffade jag på gamle gode Tommy (: Vi tog oss mot McD(onalds) efter mötet och dela några gammla goda minnen! Senare blev det färd hem till Peyre! Lite hund som bet mig... lite Ninna och lite vin! inte fel. En alla tiders måndag!

Tisdag

Jag fick tillbaks min wct <3 Tack! (även fast jag var tvungen och gå på stan twice because of it! )
Sen bjöd Brushan Robert tillbaks på kebab sen vår SF4 Relaseparty! Vi träffa på alla möjliga  när vi satt och åt, massor va jobbarkompisar till Robert (arbetsförmedlingen) man tror dom ska va as stela och tråkiga men det är helt om bakfoten! Dom var skitroliga allihop! På sitt lilla egna sätt självklart.
Har man inte sitt lilla egna sätt har man ingenting
Efter vår lilla pratstrund vid Pheonix tog vi våran Longboard och begav oss hem och jag fick testa på "Age of Conan"
fan ta honom... nu e jag skitsugen på en bra stationärdator men men så kan de va fick även se slutsekvensen i killzone 2 återigen tack för att du gjort mig sugen på en ps3.... :b (ekonomisk kris)

Onsdag

Helt spontant och oväntat satte jag mig på hyttan med kristoffer !
Det var hockeydags (helt ointresserad) men när man lever sig in blir det kul,
Det var en "fucking jävla match" som Krizzle sa! Sämsta utvisningen ever också, när man redan har en utvisad måste han slänga iväg klubban och ta pucken i handen ?? Blev nog inte kul för honom backstage kan jag säga..
6-5 Sverige-Kanada

Torsdag - Valborg


En fin dag! Det börjar med att jag planerar mig ut till torshälla! Till en pool, till soppis föräldrar som är bortresta!
Men utan pengar var det svårt att ta bussen.
Sen fick jag dagens räddning ett sms från min käre Richard: Du ja kom på att du kan köpa smsbiljett!
Så runt ja vad kan de ha vart typ runt 2 tog ja mig in dit!
Kvällen bestod av badande män, andra män som var sugna men inte våga, en bit mat (ganska mkt och väldigt gott) min lilla familj var där jag har inget och klaga på alls!
Sedan blev det färd till Stanich där jag fick lite saker sagda och saker blev sagda till mig, saker som fick mig att få tårar i ögonen <3 av saknad!
VI tog oss hemåt eftersom jag inte är mannen av pengar just nu när alla andra skulle gå ut på raw!
Jag hade tydligen smsat att folk fick komma hit men ja däcka 1 minut efter istortsett.. lite fail men det gör inget jag är väldigt nöjd med min valborg!

Fredag

Dagen är såhär... jag är skithungirg och huvudvärken börjar försvinna, Jak-0 här i rummet intill har svinont, nyckelbenet verkar va av : s
Han planerar buss till sjukan!
Jag planerar rita sen spela bas och efter mitt lilla space vill jag gärna umgås med allihop!
men var ?



Min lilla bild går segt! men allt ska fyllas! den innehavar detta just nu
1. Apfelsnapsen
2. Äppelpojken
3. Djävulsliknande klump med gigantisk Katana
4. söt flicka med gigantisk ballong
5. Ett försök till en kebabtallrik
6. Stor sur gubbe med en halo, inflyttad papegoja på axeln och smileys på magen
7. Öga med lugg
8. En orm!
9. random krullig o gullig dude med en skål mat!
10. En homebrew Nintendokontroll
11. en mun!
12. 2 filurer med streckgubbe-kropp
13. Emoluggen!

Och det blir mkt mer, allt ska ju fyllas i! Sen efter har jag ett till projekt <3

And i miss u <3


Kommentarer
Postat av: ricky

haha, gillar att man bjuder över folk och sen somnar. det är såå partü, det är fan snorkfrökenstil.

ja, poolen också. vafan herregud, inte dags än säger jag.

gillar flickan med ballongen (självklart äpplepojken med)... :)

2009-05-01 @ 18:21:14
URL: http://dailyricky.wordpress.com/
Postat av: Maxen

haha jaja!!! kanske var lite trött...



Eh det var skönt i vattnet!



DUUU om du inte ahde sagt det där sista hade äppelpojken blivit lite ledsen i ögat på dig );

2009-05-01 @ 18:58:34
URL: http://nomoreheroes.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag kan inte fatta att du gick till Stanich utan mig Maxen...



:P :*

2009-05-02 @ 09:21:57
Postat av: Emma tillägger

+



sjukt fin bild du har gjort!!!

2009-05-02 @ 09:22:56
Postat av: Maxen

ja det var lite sjukt ): kändess inte riktigt rätt ju! :* och tack! (:

2009-05-03 @ 15:11:16
URL: http://nomoreheroes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0