Vicariously, I live while the whole world dies

Inne i mitt huvud sitter låten Vicarious med Tool.
Jag har börja insett hur mycket jag gillar progressiv musik, det är ju istortsett det enda jag spelar på mina instrument när jag väl låter tankarna styra!

Jag har ett litet mål att kunna Basgången fullt ut  i Vicarious någongång snart, dock kommer slutdelen ha sina få problem, jag har uppftattat hur jag ska spela men det går alldeles för fort för att jag ska hinna med!
Efter att ha suttit och spelat samma sak i ja ungefär 1 timme blev det lite kurr i magen!
Vi begav oss till Ica Nyfors! Med pant i högsta hugg!
Allt fanns inte som vi ville ha som vanligt...
... och vipps så var vi på NCT (New China Trading) en affär som står mig nära intill hjärtat! <3
Där mitt levebröd i form av lyxnudlar finns! men men denna dag var det inte bara handla nudlar som skedde, jag var stygg...

In true Nyfors-style this dropped inside my pocket



Nördstämpeln i pannan kom fram lite nu. Att snatta godis som används i dom flesta animéer är halvt ok, dom kostar ynka 8 kr ju!

Efter all inhandling begav vi oss till en loppis med Heim! (:
Han hitta nån LP han köpte, jag glömde fråga vad det var tyvärr
Jag hitta en gigantisk banan i form av ett gosedjur som jag seriöst funderar på införskaffa...den var personlig...enough said!

Over and out! <('0'<)

Kommentarer
Postat av: ida

jag var också stygg förra året... ganska ofta faktiskt.. men coop märkte att saker försvan, så nu har de proppat hela butiken full med övervakningskameror :c

2009-05-13 @ 17:51:29
URL: http://idacecilia.devote.se
Postat av: Maxen

haha ! Det är därför man ska göra det på mindre butiker hah ! eller dom utan kameror! :C

2009-05-13 @ 19:32:12
URL: http://nomoreheroes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0